مصاحبه آرشیو خبر ها
پنج تعویض نیاز است زیرا هر سه روز بازی کردن سخت است

پنج تعویض نیاز است زیرا هر سه روز بازی کردن سخت است

همچنان برنامه دقیق و رسمی ای برای آغاز رقابت های سری آ اعلام نشده و رسانه های ایتالیا در این خصوص برای آگاهی از نحوه برگزاری مسابقات و دشواری های پیش روی از نظر مربیان و بازیکنان سابق دنیای فوتبال بهره می گیرند.

 

فابیو کاپلو مربی مشهور ایتالیایی نیز از آن دسته افراد فوتبالی ست که به ادامه رقابت ها اعتقاد دارد، او در این خصوص میگوید:

 

مهم این است که رقابت ها از سر گرفته شود اما نه در زمان طولانی، بلکه بسیار کوتاه. این کوتاهی باید مورد توجه قرار گرفته شود، نباید فاصله اغاز تمرینات و شروع دیدارها زیاد شود زیرا بر روی بازیکنان تاثیرات منفی خواهد داشت. بعد از توقف دو ماه در رقابت ها توقف دیگر می تواند زیان بار باشد و سطح امادگی فکری و ذهنی بازیکنان را تحت شعاع قرار دهد.

 

و اما بازی پشت درب های بسته ورزشگاه

 

واقعا اینگونه بازی کردن را نمی توان یک بازی واقعی دانست، فوتبال با هیجان هواداران جذاب است و این کاستی در این شرایط به هیچ عنوان خوشایند نیست اما انتخاب قانون پنج تعویض مناسب و درست است و به سلامت بازیکنان کمک زیادی می کند. زمانی که بازیکنان مجبور خواهند بود هر سه روز بازی کنند باید اجازه این را نیز داشته باشند که استراحت مناسبی در طول بازی داشته باشند.

 

تیم های آماده

 

به نظر من یووه و لاتزیو نسبت به سایر تیم ها از امادگی بهتری برخوردار خواهند بود.

 

و اما کالچوپولی

 

کافی ست، واقعا دیگر بس است صحبت از این مسئله، ما در زمین برنده شدیم زیرا بهترین و اماده ترین بودیم و شایسته این قهرمانی ها.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: